En riktig arbetardag

Jag har jobbat konstant hela dagen. Först 7-12 på HTJ och sedan 12.30-20 på Blomstergården. När jag kom hem vid halv nio svirade jag om och åkte upp och hälsade på hos herr och fru Fredriksson på Ljungvägen. Fikade och surrade en massa och det var riktigt trevligt som vanligt. Så mysigt!

Något annat har jag inte hunnit med idag och nu väntar sängen snart. Börjar 7 imorgon på Blåsippan och då ska jag äntligen få jobba med Linda. Det kan inte bli bättre! Kommer jobba från 7-21 imorgon. Jippie!

På julafton får jag jullov på riktigt och det ser jag framemot. Ska tigga massage av Fanny också för det är väl behövligt just nu kan jag er lova!

240:n startade som en klocka imorse, men tror ni inte på fan att bilen inte startar när jag skulle upp till Fredikssons. Hade nyss haft igång den för ca 15 minuter sedan och sedan så startar den inte när jag kommer ut igen. Jävla bil. Vi är ju inte vänner direkt som ni kanske vet med er... Vad den har emot mig är en bra fråga, för vi brukar ju ha rätt trevligt tillsammans ändå. Jaja, vi får väl se om det startar imorgon, annars blir min dag KAOS! Fast det blir den säkert ändå innan slutet...

Nä, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0