En bra söndag

Det är alltid roligt med besök!

Dagen började med att vi fikade och sedan traskade vi ut på stan där vi besökte julmarknaden. Det var hur mycket folk som helst, men himla mysigt. Jag var på jakt efter en adventsstjärna, men det fanns ingen alls som jag ville ha. Jag vet att det finns en på Hemtex, men vi hann inte dit idag så jag får ta det imorgon istället.
Efter trippen på stan åkte vi ut till MAXI och handlade lite. Hade en del gratiskuponger där så jag fick med mig lite mat hem.

Sedan åkte vi hem och åt god middag. Sedan ordnade Elin och Reidar med min TV i sovrummet, så nu fungerar den. Mamma bakade tårta för Elin fyller år nästa söndag så vi firade henne i förskott. Jag köpte ett pepparkakshus på Ica så jag monterade ihop det och mamma och jag dekorerade. Tyvärr köpte jag inte nog med Nonstop så jag blev inte färdig utan får fortsätta med det ikväll. Jag fick även lysen till min cykel fastmonterade av Reidar så nu har jag riktiga lysen.

Tiden går så fruktansvärt fort när man har roligt och de åkte hem igen alltför fort. Tråkigt...

Detta inlägg skulle egentligen ha publicerats igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0