Allt avklarat

Jag hann med allt och har renskrivit klart, dekorerat pepparkakshuset och ska nu lägga mig i sängen och läsa lite Tolkning och Tillämpning. Jag klarade det!

Förresten så sprang jag en sväng på stan efter lunch och hittade äntligen en adventsstjärna på Indiska. Så nu lyser den så fint i mitt sovrumsfönster. Ni ska få bilder imorgon.

Sedan så låg det en fin inbjudan till Pontus dop på hallgolvet när jag kom hem i eftermiddags. Så fint och jag kommer självklart att vara där. Jag är så glad att det blir av när jag är hemma över jul!

Nä, nu ska jag krypa i säng och först se Nyheterna och sedan läsa lite. Ska var på Juridicum imorgon kl 8 så det är bäst jag försöker somna i tid, men det gäller att vara effektiv nu! Har pluggat nästan hela min vakna tid idag och fortsätter det så ska jag nog inte ha något problem med tentan hoppas jag.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Vad du är jätteduktig, jag blir så stolt.

Ha en härlig dag imorgon.

Kramar

Pappsen

2008-12-03 @ 23:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0