Nu är det på riktigt!

Nu sitter jag här med min sprillans nya HP och mitt snygga rosa mobila bredband. Nu trivs jag! Ska bara försöka hitta en rosa väska till datorn också och då är allt klart.

Ida och Mange har varit här på besök ikväll och vi har ätit tacos, druckit vin och ätit lite efterrätt. Himla trevligt och det måste göras om! Känns så skönt att jag inte är "ensam" här i stan. Sedan tidigare idag så var vi på Fyrishov och badade på äventyrsbadet. Åkte rutschkanor och hoppade från hopptornet. Både jag och Ida bangade dock 5 meters tornet, utan tog bara 3 meter medan Mange visade att han hade stake i sig och hoppade från 10 meter. Helt sjukt och jag önskar att jag också hade det modet!

Nu har jag en bokhylla här också. Jag och mamma var på IKEA i torsdagskväll och då inhandlade jag den och imorse så spikade mamma och Reidar ihop den. Och nu måste jag försöka få någon sorts ordning här inne, men tack vare att jag fick besök ikväll så röjde jag ju undan litegrann.

Igår grejade jag och mamma en massa på förmiddagen och på kvällen följde jag med henne på jobbet. Imorse skjutsade de tillbaka mig och nu har jag ett soffbord, ett antal blommor plus en ännu fullare kyl här. Inte illa!

Förresten så skulle min fina gammelmormor ha haft namnsdag idag.. Signe, och eftersom jag är döpt efter henne så har även jag namnsdag idag. Men jag tänker mest på henne..

Nä, nu ska jag hoppa i säng och ringa Jonas. Jag vill också vara på Talludden ikväll, men mitt kära besök förgyllde ju kvällen en aning så jag saknade inte Storuman särskilt mycket.. Jag gillar ju Uppsala faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Kul att du trivs :) Jag längtar att själv få stöka och böka i mitt eget! Ha det bra så hörs vi! Fortsätt blogga på!

2008-08-23 @ 23:35:43
URL: http://idaroennholm.blogg.se/
Postat av: Mor

Kul att du är på banan igen!!!

2008-08-24 @ 00:13:41
Postat av: Anna

Du missade minsann ingenting på talludden kan jag lova dig.. Kul att läsa att du trivs! :) Kram

2008-08-24 @ 19:50:22
URL: http://jonssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0