Mys med J

Det blev ingen bio igår, utan jag och Jonas låg hemma och myste istället, åt glass och såg på allsången. Vi kröp till kojs rätt tidigt och jag vaknade inte ens när han åkte på jobbet i natt/imorse så idag är jag utvilad.

Jobb idag på Blomstergården. På lunchen ska jag luncha med Jannike på Nyfiket. Det blir nog sista gången vi ses innan jag åker. Sedan ikväll kl 18.00 ska jag infinna mig på hotellet för att äta middag med tjejerna och dricka ett glas vin. Elin flyttar till Sandviken imorgon så det är sista kvällen ikväll tillsammans. Tråkigt, men det är bara 13 mil mellan Sandviken och Uppsala så vi ska ändå härja tillsammans!

Om jag får över tid ikväll så ska jag fortsätta packa och tvätta kläder. Det är så himla mycket som ska packas ner och det är bara en vecka kvar innan jag åker så det gäller att ligga i. Imorgon jobbar jag hela dagen/kvällen och på fredagskvällen har jag ingen lust till att packa. På söndag åker jag och Jonas till mormor och morfar för att hämta massa saker som är där och på måndagskvällen åker vi till Gunnarn för att hämta de grejer jag har där. Så egentligen har jag bara ikväll, lördag, tisdagkväll och nästa onsdagkväll på mig att packa. Bäst att lägga på ett kål!

Mitt i allt det där ska jag ju hinna måla om trädgårdsmöblerna som jag vill ha vita, så klart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0