Luncha

Fick inte stänga butiken förrän 10 över 12 idag för lunch så inte hann jag surra så mycket med Jannike som jag hade tänkt. Hastigt och lustigt blev det bara och sedan snabbt iväg. Fast vi bestämde oss för en morgonpromenad på måndag, så då hinner vi prata mera, bland annat för att planera hennes besök hos mig!

Imorgon blir det lunch med Mejan och ÅM och då har jag ingen tidspress annat än att jag börjar jobba halv 3, men tills dess ska vi nog ha hunnit luncha klart..

Ikväll ska jag ju som sagt på middag med tjejerna. Jag storshoppade ju när jag var nere i Västerås, bland annat en fin klänning, så jag funderar på att ha på mig den ikväll. Rackars bara att det ska vara så förbaskat kallt ute... Säkert slutar det med jeans istället.


Kommentarer
Postat av: ÅM

Tror du verkligen att vi har hunnit klart till halv tre ;o)

2008-08-06 @ 18:54:19
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0