Kvällen lider mot sitt slut

Ikväll har jag nog överträffat mig själv med att ha betsat in alla ramar (bilder kommer), burit bort alla sopsäckar till förrådet och handlat. Snart är det nästan så prydligt som jag vill ha det, förutom att jag väntar på min kyl och fler galgar. Tills dess får det se ut som det gör. När allt är klart då lovar jag att lägga upp bilder på mitt fina hem.
 
Ida tipsade mig om att Haléns faktiskt har fina kläder och om jag fortfarande känner mig på så pissigt humör imorgon så klickar jag nog iväg en beställning därifrån också. Kosta vad det kosta vill - det får mig på bättre humör för stunden.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan krypa ner i sängen och läsa slutet på En shopaholic säger ja. Sedan har jag ju ett antal kompendier att läsa mig till sömns med om jag inte lyckas somna.

Jag önskar att man bara kunde trycka på OFF.


Kommentarer
Postat av: Ida

När ska jag komma? NU? ;) Så spännande att läsa om din första dag vännen, hoppas du trivs som fisken i vattnet.

2008-08-27 @ 00:15:29
URL: http://idaform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0