Kalmars nation

Jag hade verkligen hur kul som helst igår! Bästa kvällen på hela veckan... Kanske blev en aning mycket där på slutet och jag blev dragen som bara den, men jag hade så förbaskat roligt.

Idag är jag rätt sliten faktiskt. Ska egentligen träffas nu kl 12 och pimpa Uppdragsboken från igår, men jag skippar det från början. Jag är så sjukt trött. Det blir en tripp med Ida på stan senare idag, måste försöka hitta mig ett par jeans.

Ikväll är det reccemottagning på Norrlands och sedan Club. Men jag skulle vilja vara hemma och se tv, om jag då ens hade en tv.

Nej, en dusch på det här vore trevligt.

Mina tankar är med på begravningen trots att jag inte är där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0