IKEA

Sitter och kikar på IKEA's hemsida och jag tror jag måste skriva en handlarlapp tills vi ska dit. Det ser ut att bli nästa söndag som vi tänker våldgästa stället. Det ser jag framemot, men jag tror inte riktigt att mitt sällskap kommer att tycka det är lika kul, haha.

Jag slipper i varje fall köpa barstolar för förra ägaren lämnade kvar dem i lägenheten och det tycker jag var kanon, för de är snygga och passar perfekt in i lägenheten. Dock är det bara 3 stolar, så jag skulle ju haft en till, men det verkar inte gå att få tag på någon fler.

När jag liks är på IKEA ska ju vara bud åt både Linda och ÅM. Någon fler som ska ha något? Hem från IKEA går ju en minibuss och en nästintill tom släpvagn, så när som på en säng.

Jag vill dit nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0