Bad day

Egentligen så var nog inte gårdagen särskilt bra. Vaknade tio i sju och började sju så det blev stressigt upp på jobbet. Sedan avslutades dagen med att jag fick någon sorts allergisk reaktion, jag som inte ens är allergisk mot något så vitt jag vet. I varje fall fick jag utslag som såg ut som myggbett över hela ansiktet och i håret och det kliade som fasiken. Antingen så var det pistageglassen som jag åt när jag kom hem eller så var det något här på jobbet som jag reagerade mot. Hoppas då inte det händer igen, för det var olidigt!

Dålig början och dåligt slut på dagen. Kan det bli sämre?


Kommentarer
Postat av: Stannapanna

Jo då värre kan det vara ;-) men allergi är inte roligt ! Ha en trevlig helg själv ! Tack för flyttkortet !!! Kram

2008-08-08 @ 10:14:01
URL: http://ludvigssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0