Avsked av Blåsippan

Igår fick jag en söt present och ett kort av fina Linda på Blåsippan. Det ska jag ha framme och tänka tillbaka på henne och på Storuman.

Varför är det en skam att gråta? Igår hade jag kunnat storgrina när jag lämnade Blåsippan bara för att. I 2 år kämpade jag hejvilt och vissa stunder kändes det som om att jag bodde där. Men man håller ju värdigheten om man inte är så känslosam, eller hur är det?

Att jag sedan grät när jag kom hem och snyftade resten av kvällen tills fina Jonas kom, för då grinade jag i hans famn, behöver ju ingen veta om. För det är ju skam att gråta, eller?

Jag önskar att man fick gråta offentligt!

Ps, det är inte bara avskedet av alla som får mig att vilja gråta utan även ett avsked på riktigt. En fin, fin, fin person som kommer hamna i Nangijala......

Kommentarer
Postat av: Maria

Kram på dig vännen, kommer att sakna dig <3

2008-08-13 @ 11:53:13
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Stannapanna

Kram på dig !

2008-08-13 @ 12:39:25
URL: http://ludvigssons.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hoppas allt blir kanon i Uppsala! kram på dig!

2008-08-13 @ 12:52:37
URL: http://mortzell.blogg.se/
Postat av: bitte

snygg blogg. har ett tips på min blogg om du är intresserad

2008-08-13 @ 13:02:39
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Elin i sandviken

Man får gråta! :) det lovar jag.

Men dra ner till Uppsala nu så jag får hälsa på dig! istället för tjejkvällar blir de tjejhelger här framöver, och de ser jag framemot! Nu när de är så lätt att åka till dig också. Hoppas packningen gått bra och att klumpen i magen inte är allt för tung att bära.. min har krympt och blivit väldigt väldigt liten. Det börjar redan vända sig till att det känns väldigt bra, spännande och kul att ha kommit till en ny plats, det kommer nog kännas så för dig med ska du se. Hör av dig om de är nått :) kram på dig vännen!

2008-08-13 @ 14:09:54
Postat av: Linda

Det är ingen skam att gråta. Luften gick ut oss som var där när du åkt. Blev så väldigt definitivt då! Vi kommer att sakna dig allihopa. Du har varit en super jobbarkompis. En av de bästa. den andra är Micka och det vet hon. Puss och kram på dig!

2008-08-13 @ 15:18:14
Postat av: Fanny

Man får gråta, hur mkt man vill.. Även offentligt! Fan jag gråter ju på jobbet, tur ingen är här för tillfället. Måste torka tårarna, så kunderna inte funderar vad jag håller på med.



Stolt över dig!

2008-08-13 @ 15:42:15
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0