Trötta fredag

Jag är inte så trött som jag trodde jag skulle vara, men det är väl för att jag har haft saker att göra hela tiden. mycket folk, men det är ju så kul! Nu blir det bara att stänga butiken och sedan åka hem och svira om. Tacobuffé på hotellet med Jennie och Lukas! Sedan tror jag att jag och Jennie tar oss en cider eller 2.
Men jag börjar ju 10 imorgon, så det blir nog rätt lugnt.

Stackars Boggan får lida för mina långa jobbarpass. Inte orkar jag ju rida nu, suck. Är jag riktigt, riktigt, riktigt duktig så gör jag det imorgon bitti innan jag börjar. Men det ska mycket till ska ni veta.

Nä, nu börjar klockan närma sig halv 6...
´


Kommentarer
Postat av: ÅM

Vad duktig du är som jobbar så mycket. Men hur ska du orka upp imorgon? Tur att tuppar inte är sjusovare ;O)

2008-04-04 @ 18:30:09
URL: http://www.ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0