Impressed by myself

Efter att ha varit vaken i ca 40 timmar så somnade jag kring halv 3. Gissa när jag vaknade? Jo just de ja - tidigt! Ungefär runt halv 8 slog jag upp ögonen. Jag är imponerad över hur jag fungerar. Och ÅM, jag behövde ingen tupp. Tuppar är bara dumma, av någon konstig anledning?

Mycket folk på 3an igår. Kul! Jennie stod tydligen för betalningen för det kastades ut lakritsshots åt mig och de försvann lika fort. Men jag blev aldrig för full så det var skönt.

Nu ska jag strax gå i väg och göra mig i ordning för en hel dag på två av mina jobb. Egentligen hade jag väl velat fara till VM-finalen i Malå, men de planerna sprack ju. Men jag håller tummarna på den bäste!

Och förresten, hej Björn!

Kommentarer
Postat av: ÅM

Haha jo endel tuppar dom kan man lika gärna göra soppa på ...

2008-04-05 @ 14:39:43
URL: http://www.ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0