Dagens bästa

Däremot kan jag bjuda på dagens bästa, eller kanske årets?

"Christian Salemark skulle definitivt behöva mediatränas."

Urdrag ur Nicklas Westmans krönika om VM-finalen i Malå i lördags.

Äntligen börjar kanske världen utanför förstå att han verkligen inte är det underbarnet som alla tror. Han har hyllats till gudarna detta år, men egentligen förstår jag inte riktigt varför. Och jag håller fullständigt med Nicklas, han behöver verkligen mediatränas. Han var med i Lilla Sportspegeln i höstas och han var inge vidare vill jag lova. Och jag har sett hört honom prata live.

Sedan kanske jag hyser lite för mycket agg mot honom, men så är det när man "växt upp" med det.

Kommentarer
Postat av: Hera

Jag har också träffat honom, vi var intresserade av att köpa hans föräldrars hus i Böjern...för mig var han väl som alla andra killar i den åldern...skriver inget mer för det får jag väl äta upp sedan ha ha...men tonåringar...jaa...är tonåringar...
Vad jag inte visste dock är att hans pappa är från Storumantrakten... det kanske är därför C är bra på att köra skoter!! ;-)

/Hera

2008-04-08 @ 10:07:54
URL: http://hera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0