Bra, bättre, bäst

Idag är det bättre än igår, så alltså är det bra.

Jobb idag på Blomstergården. Lunch med ÅM och Maria S på Nyfiket och jag håller på hungra ihjäl redan nu. Jag frossade inte direkt i mat igår, kan man ju säga.

I helgen är jag ledig, som vanligt. Att det skulle bli så här lite jobb med det nya systemet trodde jag inte. Här sitter jag och har jobbat 57.5 timmar på hela april månad på BÅDE Blåsippan och Hemtjänsten. Jag brukar väl ha ca 90-100 på Blåsippan och kring 30 på Hemtjänsten, men inte denna månad alltså..

Men jag ska på träning i Vilhelmina i helgen. Beridaren Maria kommer dit och ska tukta oss lite både lördag och söndag. Har även stallet hela helgen, både in- och utsläpp, så nog har jag fullt upp ändå, och det är nog lika så bra att jag är ledig trots allt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0