Äntligen!

Nu kan man tydligen blogga som vanligt igen. Kul!

Är i stort sett ledig hela veckan, tyvärr. Verkar inte bli så mycket mer jobb som det ut framöver så jag får väl försöka hitta på något annat att göra om dagarna. Som idag, lunch med ÅM och sedan har jag faktiskt tagit mig i kragen och städat ur bilen. Så nu är den så ren och fin som den kan bli invändigt. Utsidan är desto värre, men det är ju insidan som räknas.

Annars har jag ridit min fina häst idag. Han går som en klocka på kandar. Fina, fina häst. Fast han blir lite överambitiös ibland och byter gärna galopp hejvilt, även fast matte inte riktigt gett de signalerna. Men kandar är kul!

Ikväll är det styrelsemöte. Dessa möten brukar ju ta en heeel kväll, så jag har inget annat inplanerat än för kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0