Veckans bästa dag

Äntligen fredag. Jobbade till 4 idag och sedan åkte jag och älskling ner till stallet. Han på cykel och jag till häst for vi ut på konditionsträning. Kul med sällskap!

Efter en god bit mat innehållande fläskfilé och potatisgratäng bänkade vi oss framför Idol. Jag är nöjd över startfältet och jag är glad att jag slapp Knut! Efter Idol såg vi filmen Perfect Stranger som var rätt okej att spendera en kväll framför.

Imorgon jobbar jag delad tur. Under de 3 lediga timmarna ska jag försöka pressa in stallet och födelsedagsfirande. Det blir kul!

Nu ska jag krypa ner i sängen. Trött som bara den...

Kommentarer
Postat av: Ibra

Jag tyckte nog inte att Perfect Stranger var sa bra, hela slutet var ju bara varde. Eller what do you thing? :)

2007-10-05 @ 22:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0