Lill-lördag

Lill-lördag idag och jag känner mig allt annat än glamorös. Här sitter jag och luktar häst och har avskavt nagellack som är något av det fulaste jag vet. Jag skulle vilja ha ett nagellack som sitter i minst 7 dagar, men än har jag inte hittat något som håller så bra. Och att jag luktar häst är ju inte så mycket att göra åt. Det gör jag ju varje dag och det enda botemedlet är duschen. Hästlukten är ju inget man kanske vill använda som parfym, men det känns mer som att den lukten sitter i i 7 dagar så nagellacket och lukten kunde ju byta.

Så nu ska jag gå och ta mig en dusch och måla nytt nagellack. Tror jag väljer rött idag, det är snyggt! Sedan blir det Idol som gäller. Hoppas Knut åker ut ikväll. Jag tycker att han är dålig och hans version av Baby, Baby i måndags är nog den dåligaste jag har hört.

Efter Idol är det Heroes och sedan ska jag krypa ner i sängen tillsammans med Kate Mosses bok Labyrinten. Den är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0