Vaken

Nu är jag vaken. Ska äta lite middag sedan bär det iväg till jobbet. Tror jag ska åka en sväng upp till Storuman och inhandla mig lite onyttigheter så jag klarar natten när blodsockret sjunker. Börjar kl 21.15 med att se Heroes!

Har fått en rabattkupong från La Redoute, 25% på hela sortimentet och ingen expeditionsavgift! Kanon, säger jag och lägger alldeles för mycket i kundvagnen.
Det har även kommit en rabatt från Ellos. 50% på valfri vara, så nu är jag ju "tvingad" att beställa därifrån också. Sedan kommer ett paket från H&M i mitten av oktober. Till råga på allt jobbar jag lite så jag har lite och inga pengar. Toppen!
Fast jag går och drar ut på alltihopa så tillslut går väl rabatterna ut..

Ska upp och se om det finns någon mat i detta tomma hus. J är i Polen och far min är på möte som vanligt. Så troligtvis finns det ingen mat heller...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas du får en lugn natt i natt. Nu är jag nio dagars ledig. Så himla skönt.

2007-10-03 @ 20:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0