Transportägare

Vi köpte en transport!! Tittade på två stycken som sagt. Den första var det lite småfix på och det var dessutom mörk inuti. Så vi åkte vidare till nästa transport och den var jätte fin! Ljus och bra så vi köpte den. Nu står den här utanför vår gård och väntar på att invigas.

Imorgon åker jag och ÅM till Lycksele för att vara med på Hubertusjakt med pållarna, så då ska transporten invigas. Det blir roligt!

Är kattvakt i helgen åt E:orna. Dom är ju bara för söta dessa katter. Är helt slut på och det blir en tidig morgon i morgon så jag ska hämta kissemissarna, som för närvarande har ett helt universum att leka i, och krypa ner i sängen.

Bild på min nya pryl kommer. Av någon konstig anledning kan jag inte ladda upp någon bild alls helt plötsligt, men E trodde hon visste vad det var så hon fixar det när hon kommer hem. Så bild kommer då.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0