Transport

Pappa och jag, eller mest pappa, ska köpa en transport så att Boggi får en skön åktur till och från alla våra tävlingar och träningar. Träningarna har jag väl inte orkat fixa ännu, men det kommer det med.

Funderar starkt på en Boj 216, helst en 216 S. S:et betyder att den har sadelkammare och klädkammar
Denna är en Boj 216SE, (extra brett + sadel-, klädkammare)
55 000 :- kostar den och vi är sugen på att genomföra ett köp!


Denna är ju dock ännu snyggare, men direkt höjdes priset en aning. 85 000 :- för en -02:a



Detta är ett Umesläp. De är bra släp de med. När jag och Boggan var i Vindeln och blev 2:a respektive 1:a fick han åka ett i stort sett sprillans nytt Umesläp, i varje fall taket var helt nybytt, och han stormtrivdes. Detta är en -00:a. Vet dock inte hur kräsen min häst är, men 7 år hit eller dit borde inte spela någon större roll. 60 000 :- får man punga ut för denna.



Men ska man ha ett Umesläp kan man ju lika gärna köpa detta vrålåk. Priset ids jag inte ens nämna



Och på tal om vrålåk så kan man ju kolla in denna design!



Vill man inte köra släp kan man ju köra buss. Denna buss kostar 176 000 :-



Nä, jag tippar på det översta och förstnämnda släpet. Vettig prisklass i jämförelse med de övriga och aluminiumgolv gillar vi. Det är inte lätt att hitta ett begagnat släp med sådan typ av golv. Jag vill slå till nu direkt!

Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0