Träning för Lena

Åkte till Lycksele idag och red för Lena Unneby. Jag hade inga större förväntningar alls på jag och Boggi, utan jag gick ut med ingenting. För en gångs skull hade jag inga krav på mig! Skönt!
Jag är jätte nöjd! Okej, han gick ju inte kanonbra, men det var godkänt. Jag fick i varje fall veta vad jag bör träna mer på och det var ju därför jag åkte dit. Nu blir det att fila och slipa till honom.
Men gissa någon som var sjöblöt av svett efter ritten. Inte var de då jag... Får se om jag behöver klippa honom eller inte. Hade ju inte tänkt göra det eftersom hans päls är jätte dålig, men jag får fundera en stund. Blir han mycket svettig när vi rider hemma är det ju ett måste!

Nästa gång hon skulle komma upp till Lycksele är förmodligen när jag är nere i Västerås. Typiskt! Men det kommer fler gånger..

Kommentarer
Postat av: Gina

inte var du väl förbi idag? :/

2007-10-30 @ 21:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0