Tisdag

Klev upp rätt tidigt och åkte till stallet. Jag tycker att det är mysigt att vara där på morgonen...

Efter stallet åkte jag hem och gjorde mig i ordning för en lunch med Jannike på Akkan. Där satt vi och surrade i en och en halv timme. Det var trevligt! Synd bara att det blir så långt mellan gångerna.

Sedan åkte jag upp på sjukan för att försöka få mig lite jobb. Faktiskt så var personen i fråga där! Så nu har jag visat mitt tryne så vi får väl se om det blir något jobb framöver. Hon skulle även lämna mitt namn och nummer vidare till någon annan så jag hoppas på lite jobb. Tänk så mycket enklare det vore om man blev erbjuden jobb.. De vore en dröm :)
Jag är inte orolig för att inte ha jobb, men det värsta är ju väntan tills man får ett jobb. Det var 3 veckor sedan jag pratade med henne och då skulle hon höra av sig senare. Enklast vore det ju nästan om hon sa nej direkt, för då kan man ju fortsätta söka på en gång, istället för att vänta i 3 veckor och inte söka någonstans för att man hoppas på att få jobb och sedan visar det sig att jag inte får något. Nu får vi väl se hur det blir med det där.

När jag kom hem väntade två glada överraskningar med posten. Jag har fått mina stövlar som jag beställde på tradera och min börs/väska från Fifibags. Så här ser min ut:



Nu så här i efterhand ångrade jag att jag inte tog den prickiga..
Beställ en du med och stöd bröstcancerforskningen.

I natt läste jag klart Livstid. Oj, oj, oj, så bra. Nu kastar jag mig in i Olycksfågeln av Camilla Läckberg.

Nu ska jag plantera. Jag har verkligen inte gröna fingar, så vi får väl se hur det går. Jag återkommer med resultatet.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ska vi följas på akkan på to em??? Massa info från företag å AF... Vem vet, vi kanske får jobb =) Kolla storumanbladet.

2007-10-02 @ 22:01:59
URL: http://mejan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0