Shoppingrunda

Vilken shoppingdag!
Detta inhandlades till mig:
- Ett jordgubbe-halsband



- Ett matchande jordgubbe-armband



- Ett halsband



- Gardiner
- En tröja
- Två rosa orkidéer
- Ett par röda stövlar (inte dom jag egentligen ville ha, för de var slut i min storlek, men dessa duger)



- Ett par lila skor



- Ett par svarta skor




Och detta till Boggi:
- Gråa, inte bruna, benlindor
- En tät ryktborste
- Linfröolja
- Arnikaliniment 

Kunde inte riktigt hålla mig till bara grå benlindor. Men jag avstod från en massa annat spännande jag hittade, bland annat ett snyggt, vitt schabrak med svart kant som jag vill ha på tävling! Nu ångrar jag att jag inte köpte det! Det är inte så lätt att hitta snygga vita schabrak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0