Plantering och transport

Ljungen gick bra att plantera. Det är tur att man inte ska titta på nära håll, utan bara på avstånd. Jag har inga som helst dolda talanger gällande blommor och dylikt. Men nu är dom i varje fall på plats!

Hela kvällen har gått åt att titta på transporter och be pappa ringa på alla jag har hittat. Nu står det mellan två stycken.

Denna:


Eller denna:


Sedan om det ens blir någon av dem alls återstår ju att se. Den övre har en spekulant före oss och den nedre har vi ej fått tag på säljaren ännu. Men den blåa är snyggare, eller hur?

Har gjort norrlandstestet ikväll och jag är 86% norrländsk. Hur många procent norrländsk är du?

Jobbar natt natten mot torsdag och fredag så imorgon ska jag ta mig en sovmorgon, men bara för det så vaknar jag säkert kl 9 och är pigg som en mört. Det brukar ju vara så..

Nu ska jag krypa ner i sängen. God natt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nämen, så roligt. :) Har kikat in på din blogg nångång förut också. :)

2007-10-03 @ 09:31:50
URL: http://tuesday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0