Nyårsklänning


Okej, för det första har jag ingen aning om vad som händer på nyår, men klänningsgalen som jag är så vet jag att jag ska ha klänning. Denna hade jag förra året, så något helt annat vill jag ha i år.

 

Jag har sett på reklamen från Gina Tricot att de finns en del snygga klänningar. Har varit inne på deras hemsida och kikat, men jag måste ju åka till någon stad först för att titta ordentligt och prova. Det får väl bli när jag åker till Sthlm/V-ås v. 46. Då ska jag också hitta mig en vinterjacka. Jag vill ha en parkas, men jag tycker det är svårt att hitta en snygg som sitter bra.

Kommentarer
Postat av: Anna

vilken toppen klänning du hade, du är så fin Lina! Såg också att Gina har en och annan god bit, ska nog prova,men vette ... när jag ska ha nån blåsa =)

2007-10-24 @ 22:53:28
URL: http://annaslya.blogg.se
Postat av: Gina

Gina har ju toksnygga klänningar på reklamen, har också funderat på att köpa nån därifrån till nyår! =)

2007-10-25 @ 09:45:06
URL: http://giinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0