Labyrint

Jag varken hissar eller dissar serien än. Måste få se minst ett avsnitt till innan jag kan bestämma mig för om det är sevärt eller inte. Det verkar vara lite mysko, men ändå är det något som lockar mig till att se på 4:an nästa torsdag kl 21.00. Vad tycker ni?

Nu kryper jag i säng och från och med nu tar jag en stunds ledigt ifrån städandet. Jobbar ju fredag-söndag på mitt favoritställe Blåsippan och det är delade turer, förutom imorgon, vilket betyder att jag inte hinner med annat än jobb-stall-jobb.

V kommer hem imorgon. Han var ju inte hemma förra helgen, så det var ett tag sedan vi träffades, men självklart så jobbar jag hela helgen och vi hinner bara ses mellan 20.30 och tills jag kryper i säng.
Sedan kommer han inte hem förrän första helgen i november, för då slutar han jobba. De andra helgerna emellan ska han tillbringa med andra hästkrafter än jag sysslar med - skotrar.

Numer sover jag alltid med telefonen påslagen ut ifall att dom ska ringa från Sippan och undra om jag kan jobba. Förut sov jag aldrig med telefonen påslagen. Är detta ett dåligt tecken? Eller är jag bara i stort behov av ett jobb?

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0