Inköpslista

Ska åka till Umeå över dagen imorgon och har börjat fundera vad jag behöver och inte behöver. Detta ska jag leta efter:

- Gardiner till mitt rum, gärna några med färg på.
- 2 sänglampor, så jag slipper den fula jag har nu.
- Skor, stövlar och vinterskor
- Byxor. Köper sällan byxor över nätet, för byxor kan sitta hur som helst medan tröjor oftast sitter bra.
- Kalender, gärna denna.
- Vinterjacka/kappa

Mitt paket från H&M borde komma i veckan. Alltid lika roligt varje gång, för jag hinner ju glömma vad jag har beställt, så det blir som lilla julafton.

Hoppas på att hinna träffa älsklingen en sväng också och kanske låna hans fina bil så vi tar oss ut till hästshopen, men nu har jag köpstopp på hästgrejer! Möjligtvis ett par bruna benlindor som ska matcha mitt nya bruna mockaschabrak. Jag har blivit lite fåfäng.
Sedan köpte älskling ett vintertäcke (med hals!) i förra veckan, som jag är skyldig. Ännu ett bevis på att det är köpstopp på grejer till min allra käraste ögonsten.


2:a i Vindeln


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0