Hästar, hästar, hästar

Huvva, jag är helt slut! Följde med en hel hög tjejer från stallet till V-mina på tävling idag. Vilka duktiga ryttare och hästar vi har på klubben! Och nog blev man allt sugen på att tävla själv, men jag har ju övergått till dressyr på heltid och hoppar bara för nöjets skull nu mer.
Men det var riktigt kul att se på och nog var det allt nervöst ibland..

Efter att ha sett en massa ritter idag så orkade jag själv inte rida. Sedan hade han stått ute i regn/snöblask utan täcke så ryggen är nog inte riktigt kurant heller. Det blir en rodeo i paddocken istället innan jag och ÅM ska ta in hästarna. Denna gång ska jag ta med mig kameran och föreviga denna avsuttna rodeo på bild. Om det nu blir några vettiga bilder i detta mörker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0