Fullspäckad dag

Man hinner inte med så mycket som man vill när man jobbar natt eftersom man sover bort halva dagen. 

Idag, eller rättare sagt igår med tanke på datumet, så vaknade jag halv 2 och åkte ner till stallet för att rida till vattentornsbacken med ÅM och MC. Vi skulle klättra lite med hästarna. Kul var det! Annars brukar jag ju bara rida dit själv, men nu fick vi lite draghjälp, eller rättare sagt påskjuts eftersom vi var först.

Efter middagen åkte jag upp till Akkan och träffade mejan med kidsen. Vi tittade på alla utställare, men det var inte särskilt intressant. Sedan fikade vi och jag följde med henne hem för att spara över ljudboken "Det ska bli ett sant nöje att döda" dig av Magdalena Graaf till telefonen. Dock rymdes det inte så många kapitel, så snart blir det ett återbesök till Röbrostigen.

Imorgon kl 12 åker jag och pappa till Östersund för att kika på 2 transporter.. Håll tummarna för att någon av dem ser okej ut!

Nu ska jag återgå till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0