Fredag

Kom hem från jobbet kring halv 8 och stöp i säng på direkten. Tänkte sova till elva, men då ringde någon envis telefonförsäljare och väckte mig vid halv elva. Jag protesterade och vägrade svara! Dessa telefonförsäljare, och det är ju inte mig de vill ha tag på, utan pappa. Och inte är han hemma halv elva..

Åkte till stallet och gjorde i ordning till Boggi. Insåg att jag inte skulle hinna rida, fast med facit i hand kanske jag hade kunnat göra det, så jag släppte honom i paddocken. Det är kul att det är fart på gamle man. Han beter sig inte som 19, utan snarare som ett föl med noll kontroll på benen. Tack vare alla bocksprång var han mer i luften än på backen.

Sitter och väntar på min käre far. Vi skulle åka till Ö-sund klockan 12, men han har inte kommit hem ännu. Tror jag måste ta och ringa åt honom. Vill ju för all del i världen INTE missa Idol kväll, men det kan jag nog glömma..


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, tack så mycket! :)

2007-10-05 @ 13:30:38
URL: http://tuesday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0