Balbild

Balbilden kom för ett tag sedan och jag är allt annat än nöjd! 250 kr för en sketen bild där vi ser konstiga ut. I och för sig är den ju i ett stort format, men ändå. Hon tog ju många bilder och någon annan borde väl ha varit bättre än denna. Om man då själv hade fått välja.. Sedan trodde jag inte att man bara skulle få en bild, men jag är nog bortskämd av min tidigare proffsfotograf Mejan!

Tacka vet jag då på älsklingens bal. En massa BRA bilder till ett BRA pris. Men det beror nog på fotografen. Ta åt dig!

Det här var som att kasta 500 kr i sjön, för vi fick en bild var.

Ett kort på ett kort blir ju aldrig bra, men jag har ingen scanner, så detta får duga.



En närbild på våra underliga ansiktsuttryck.



Jag är missnöjd som ni kanske märker... Och lika missnöjd är min kavaljer.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja jag är också sugen på dom, himla läckra! Tycker ni var skit snygga på kortet. !!

2007-10-08 @ 21:33:45
URL: http://annaslya.blogg.se
Postat av: Maria

Tack sötnos =) Förstår varför ni ser ut så, inte lätt att va avslappnad och naturligt leende i så direkt solljus... Trist, men som tur är har du ju samma kavaljer och är minst lika snygg på hans balbilder ;)

2007-10-09 @ 09:53:38
URL: http://mejan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0