Shopping

Runt, runt, runt på stan, men jag handlar lite. Men det ska jag väl vara glad för?
Notan på F's jobb slutade på mycket pengar, men nu har jag en snygg vinterjacka som håller många år. Jag stormtrivs i den!

Imorgon är F ledig. På morgonen ska vi ut på IKEA och handla. Ikväll var jag och F där och kikade men imorgon åker börsen (plånboken kanske man ska säga. Folket här nere vet inte vad börs är) fram. Sedan ska vi på Hööks och Skopunkten. Efter det ska Boggis sadel in på omstoppning. Jag hoppas det löser en del av problemet.

Imorgon kväll ska vi äta tacos och sedan se på bio. 1408 hoppas jag att det blir men M är rätt så lättskrämd. Fast vi är ju 3 mot 1..

Tiden går så fort. Detta är tredje kvällen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0