Klänningsdags

Var inne och kikade på H&M imorse. Nästan allt ifrån Cavalli är slutsålt och den stora frågan är vilka som har handlat där. Jag tycker inte att det fanns något snyggt där förutom en cardigan för 800 :-
Men det har kommit in andra saker till H&M som faller mig bättre i smaken.

                                            

Klänningarna är jättefina och jag använder ju klänningar ofta. Byxorna har jag kikat på länge och nu tror jag att jag slår till. Ett mys set med tillhörande byxor är ju aldrig fel såhär på vintern.

Hittade även denna söta klänning på barnavdelningen. 98 kr! Det är ju som hittat!


Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag gillade tröjan med rosett.
Väldigt söt!

2007-11-09 @ 11:49:42
URL: http://angelicascloset.blogg.se
Postat av: Anna

typ samma som jag har i min blogg snart =) skit snyggt!!

2007-11-09 @ 15:33:54
URL: http://annaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0