Finally friday

Idag kommer V hem för gott! Inget mer Umeå för hans del förrän tidigast nästa sommar om det nu ens blir något fortsatt jobb där.

Men han ska ut på hotellet ikväll och jag ska jobba natt både i natt och imorgon natt så vi lär inte ses förrän på söndag när det stundar tårta! Jag som skulle hinna baka en, men jag tror jag svänger förbi på bageriet, om de nu ens har öppet idag.

Nu ska jag upp till Storuman och tanka bilen (synd att Uno-X försvann, nu vet jag inte ens om jag tar mig till Storuman. Har ingen bränsle alls i bilen), svänga förbi på bibblan och sedan handla en present till pappa. Tänk att det är ett år sedan han fyllde 60! Tiden går så fort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0