Ett bra samtal

Idag kom samtalet som jag väntat på i evigheter. Samtalet om jobb.. Hon ringde från Hemtjänsten och ville att jag skulle komma på inskolning nu på måndag, men då är jag ju hos mamma/syster. Så det blir inskolning veckan därefter. ÄNTLIGEN! Så som jag har väntat på mer jobb.. Helst av allt skulle jag ju vilja börja imorgon.

Iskallt har det annars varit idag. Red i ca 30 min sedan pallade jag inget mer. Det var verkligen iskallt! Sedan for jag iväg till jobbet kl 14 och jobbade till 21.30. Sedan kom JR och hämtade upp mig här hemma och vi for ut en sväng.

Imorgon blir det lunch med JS igen. Men först ska jag ut till ÅM och beställa rosetter till tävlingen. Hoppas på mildare väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0