En händig JR

Tro det eller ej, men hon kan byta vindrutetorkare som ingen annan.
Sedan har jag ju en annan god vän vid namn JL som kan byta däck som en riktig karl! Undra om hon byter däck på "sin" lexus? Det kan jag aldrig tänka mig, men hon hade gärna fått assistera till denna händelse.

Varför är inte jag händig?

Lyssnade klart på Smuts idag. Den var annorlunda med tanke på temat, men ändå hyfsat bra, trots temat.
Nu ska jag lyssna på Levande begravd av Peter James. Dock är det en manlig uppläsare och jag har fördomar, jag vet, men det är tack vare Tomas Bolme. Får väl se om denna röst är bättre.

I sängen läser jag Mannen under trappan av Marie Hermanson. Den sägs vara bra..

Nu är jag trött, mycket trött. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0