Dåligt samvete

Angående mitt förra inlägg har jag egentligen ingen aning om vad det är jag har gått med på. Jag tror att jag bara ska få hem några papper om Comviq, men jag har ingen aning. Och hur smart är jag egentligen? Comviq funkar väl inte sådär kanon häruppe! Jag har dåligt samvete som bara den. Hädanefter ska jag ALDRIG mer svara när någon sån där ringer.

Idag har varit en dålig dag i övrigt. Dåliga besked har man fått och det ser inte ljust ut. Dock piggade lunchen med JS upp mig och sedan en ridtur med ÅM. Nu är jag ensam igen och tänker på allt tråkigt. V är på boxning, men jag hoppas på att JR kanske kan komma och hålla mig sällskap en stund. Jag ska i varje fall hoppa in i duschen nu.

Kommentarer
Postat av: Maria

Gärna imorron =)
Ses där då!

2007-11-08 @ 20:13:56
Postat av: Anna

ska kolla
imorgon men jag tror det funkar =)

2007-11-08 @ 22:29:03
URL: http://annaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0