Besök hos moster

Dagen ska tillbringas i Arvidsjaur hos världens bästa moster. Strax kommer V hit och hämtar upp jag och J och sedan far vi och hämtar upp E *2. Sedan bär det iväg! Mamma är där så vi slår två flugor i en smäll.

Sedan ska pappa firas på farsdag. Jag har varken köpt eller gjort någon tårta som jag gjorde förra helgen, nu tycker jag det är någon annans tur att göra det. Men jag tror vi blir tårtlös idag.
Jag har i varje fall köpt två örngott där det står "Världens bästa pappa" på. Då kan han använda dem om och om igen...

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: vicky

Ja det känns så otroligt bra=)perfekt att bo där när man har barn.

2007-11-11 @ 19:47:02
URL: http://viktoriabergstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0