Tröttsamma torsdag

Oj, vad jag är trött. Jobbade från 7 imorse till 8 ikväll och det känns vill jag lova. Ingen ridning hann jag med idag heller. Jag får dåligt samavete efter en dag utan ridning. Hur tror ni nu mitt samvete ser ut?

Istället har jag fixat fast listen på transporten som jag egentligen skulle ha gjort för länge sen, men det har aldrig blivit bra. Sedan har jag snabbakat en kaka och nu ska jag strax krypa ner i sängen. Imorgon, som jag trodde skulle få bli min lediga dag/bakdag, ska jag jobba på istället tills klockan 4. Sedan måste jag rida, hur nu det ska gå utan nycklar. Jag får väl rida barbacka i grimma (okontrollerbart) i paddocken (glashalt). Kanon!! Efter denna förhoppningsvis lyckade ridtur tänker jag fortsätta med mina bakverk. Har bara avklarat 2 från min baklista och ett för stort antal återstår...

Kommentarer
Postat av: Stannapanna

Vilken ängel du är jag hör av Mig !

2007-12-21 @ 08:23:11
URL: http://ludvigssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0