Full rulle

Igår åkte jag tillsammans med Anna-Stina och Johanna till hotellet i Vilhelmina. Där möttes vi av en strålande Emma Viking. En kanonkväll blev det! Det är värt en repris alla gånger.

Idag har jag försökt julpynta lite, men allt spårade ur när jag inte hittade julduken till köksbordet. Jag och pappa har vänt upp och ner på hela huset, men vi hittar den inte. Vi köpte en ny förra året som jag så gärna vill ha eftersom det kommer passa bra till de nyinköpta gardinerna och löparna. Nu låtsas jag och pappa att vi faktiskt aldrig köpte en ny förra året. Det stillar våra tankar en stund i varje fall. Imorgon ska vi försöka se om vi hittar någon ny här i metropolen Storuman så slipper vi leta mera.

Imorgon ska jag ordna en massa inför hopptävlingen på lördag och sedan ta ett ordentligt ridpass. Jag och Boggan har legat på latsidan i en vecka nu. Illa! Sedan ska jag infinna mig på jobbet kl 15. KUL!

Nu ska jag krypa i säng tillsammans med Marian Keyes Är det någon där?
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: charming man

Sov gott!

2007-12-09 @ 23:21:23
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Fiore||a

Vilken härlig och fin blogg du har :)

2007-12-09 @ 23:30:31
URL: http://yesfiorella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0