Det efterlängtade samtalet

Efter 128 dagar fick jag äntligen kontakt med min allra käraste Johanna på andra sidan. Oj vad vi surrade, men ändå känns det som det finns så mycket osagt. Men det var skönt att höra hennes röst och få veta att hon har det bra. En resa är planerad upp/ner/rakt över till henne någon gång under sommaren. Jag längtar!

Idag var jag och Viktor och handlade julklappar i Umeå. Nu har jag köpt till alla förutom Viktor och pappa. Får se vad jag hittar på till dem, men jag har mina idéer.

Imorgon ska jag ordna en massa inför klubbtävlingen i stallet på lördag, sedan på kvällen ska vi lussa med hästarna och direkt efter åker vi till Arvidsjaur. På fredag är det begravning. Tungt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0