Borttappade nycklar

Jag blir galen! Jag har tappat bort min nyckelknippa. Har sökt (nästan) hela kvällen men jag hittar den inte. Sista gången jag vet att jag använde den var igår kväll när jag låste sadelkammaren i stallet. Sedan är den puts väck. Det är ju så otroligt jobbigt eftersom jag måste använda den varje dag till både sadelkammare och ridhus. Plus till huset, fast det är ju enklare att lösa.

Nu börjar jag tappa tålamodet. Har letat igenom hela bilen, transporten, här hemma och i stallet. Vart kan den vara? Kan hända att jag la den på bilen och sedan körde jag hem, så jag kanske ska åka förbi på polisen imorgon och höra om någon snäll själ hittat mina nycklar. Annars får jag väl skriva ett brev till Solveig i Allers/Allas och höra om hon kan "se" mina nycklar.

Usch vad man kan bli beroende.

Kommentarer
Postat av: Fridah

Sov så jättegott :)

2007-12-17 @ 22:29:19
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Hera

Ja du, mina och dina nycklar är kanske på nån fest...roligt verkar dom ha i alla fall, för mina har inte heller kommit tillbaka...

Kram och god natt!

/Hera

2007-12-19 @ 23:18:37
URL: http://hera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0