Annandagen

Härmed vill jag införa stålhätta på alla mina partyskor. Det var knökmycket folk på dansgolvet och varenda en envisades om att trampa mig på tårna. Aj, aj. Jag har inte ens stålhätta skor när jag är i stallet för jag tycker inte att det behövs, men tamme den, det behövs på dansgolvet!

Annars var det en okej kväll. Inte den roligaste kvällen kanske, men det gick an. Jag gick hem en kvart innan hotellet stängde och det brukar betyda att det inte var en så lyckad kväll.

Som sagt, jag vill ha stålhätta på mina skor! Då kan jag dansa hela natten lång och bli trampad på tårna för att det är för mycket folk. Och då behöver jag inte gå hem en kvart tidigare heller....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0